Ca angajator, ne dorim să fim transparenți în ceea ce priveste modul de organizare și funcționare al businessului și, pe de altă parte, să le oferim o experiență plăcută tuturor tinerilor interesați să ne cunoască. În același timp, vrem să participăm responsabil la formarea lor în carieră, să le oferim șansa de a-și forma experiența necesară și posibilitatea să ne aleagă, în cunostință de cauză, și să crească alături de noi, prin programele de dezvoltare personală si profesională, la care au acces angajații Smart.
Istoria Smart Imobiliare este in primul rand – o poveste, un vis, a unui antreprenor care a reusit să-și împărtăsească această pasiune și să creeze una din cele mai competitive agenții de pe piața imobiliară. Fondata in anul 2014, cu sediul principal in Sibiu, Smart Imobiliare isi expune modelul de afacere care se bazeaza in primul rand pe cresterea înterna și cea externă, ceea ce implica posibilitatea de a integra în permanentă noii veniți.
Smart Imobiliare este o companie unde oamenii pot crește împreună, suntem pasionați de relații de lungă durată, fiind dedicați succesului acestora, indiferent unde ii duce călătoria vieții lor. Suntem locul unde toți colegii noștri se pot conecta și avansa în carieră.
Desigur că pentru ca o tranzacție să fie considerată un succes atât pentru intermediar, cât și pentru vânzător și cumpărător, agentul imobiliar trebuie să aibă o serie de abilități.
Aptitudinile sociale sunt un atu
Având în vedere că lucrezi cu oamenii, este necesar să îi cunoști, să le descifrezi cât mai bine nevoile și să știi să comunici pe limba fiecăruia. Empatia, asertivitatea, te ajută să identifici uşor emoţiile celorlalţi și să te calibrezi în funcție de ele. De asemenea, un agent imobiliar trebuie să aibă capacitatea de a exprima ferm ofertele și de a prezenta beneficiile ținând cont de așteptările vânzătorului/cumpărătorului, dar fără să riște comisionul sau profitul agenției.
Negocierea și comunicarea trebuie să fie puncte cheie
Un agent imobiliar trebuie să știe să își antreneze aceste două calități zilnic, prin ceea ce face, nu doar la nivel profesional, ci și personal. Să fie un bun negociator cu cei mici, de exemplu, sau un bun comunicator în cadrul familiei. Să știe să „intermedieze” unele conversații și să îi facă plăcere să discute cu cei din mediul său.
Un agent imobiliar știe să elaboreze strategii profitabile pe termen lung
Succesul unei tranzacții nu ține doar de abilitățile de comunicare ale unui agent imobiliar, ci și de strategia pe care o dezvoltă. Astfel, el trebuie să fie permanent informat cu privire la colegii din acest sector, alte agenții imobiliare, prețurile concurențiale. De asemenea, este necesar să aibă o viziune pe termen lung și să își creeze parteneriate și legături personale cu oameni care lucrează în agenții publice, bănci, birouri de administrare, notariate și alte locuri pe care le accesează destul de des.
Un agent imobiliar se dezvoltă în permanență
Piața imobiliarelor este dinamică, în continuă schimbare, de aceea agentul imobiliar trebuie să fie la zi cu știrile din acest sector. Știe la timp ce modificări apar în legislație, este la curent cu evoluția agențiilor concurente, cunoaște ultimele trenduri și cerințe în materie de terenuri, garsoniere, apartamente.
Are o imagine profesională impecabilă
Prima impresie contează. Ne place sau nu, imaginea pe care o afișăm poate da încredere omului din fața noastră. Așa că un agent imobiliar trebuie să fie atent la detaliile ce țin de modul în care se îmbracă, atitudinea corporală, dar și tonusul mental.
Nu în ultimul rând pe lista abilităților necesare unui agent imobiliar putem trece: adaptarea permanentă la schimbare, flexibilitatea, productivitatea, capacitatea de a stabili prioritățile și de a-și organiza un program clar și constant, capacitatea de a-și gestiona corect timpul. Toate acestea, combinate cu pasiunea pentru exercitarea profesiei pot aduce orice agent imobiliar în topul performanței.
De asemenea, un agent imobiliar are responsabilitatea de a cunoaște și de a respecta politica și strategiile agenției, să nu dezvăluie concurenților baza de date privind activitatea agenției, să respecte legislația în vigoare. În plus, odată ce o persoană contactează un agent imobiliar în vederea unei colaborări, acesta trebuie să furnizeze clienților ofertele, informațiile cu privire la prețul zonei respective și să stabilească un preț corect și profitabil de ambele părți.
În primul rând, jobul de agent imobiliar presupune atât muncă de teren, cât și de birou, astfel, printre principalele responsabilități vei găsi:
Trebuie să știi că un agent imobiliar înseamnă un îndrumător către casa visurilor, un lucru cu impact foarte mare în aventura vieții. Sunt multe avantaje venite cu acest job iar noi vrem să ți le prezentăm pe cele mai importante dintre ele.
Idei citate:
„Ca să ai succes în imobiliare, trebuie să urmăreşti întotdeauna şi în mod constant, să pui interesul clientului tău pe primul plan. Când faci asta, nevoile tale personale vor fi îndeplinite la un nivel superior celui pe care l-ai fi crezut vreodată.” – Anthony Hitt